2011. december 26., hétfő

ocelot mintás szatén cső nadrág, csőnaci új - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Ocelot mintás, vadonatúj, szatén, selyem csőnaci, rugalmas anyagból, nagyon extravagáns darab. Bör hatású, fényes. Magamnak vettem, de nem vagyok hozzá elég merész: -) Beleírt mérete S/M, de mértem is.
Dereka gumis,: 29-35 cm
teljes hossza: 87 cm, belső hossza: 69 cm. derék-ülep az elején: 20 cm, hátulján: 25 cm.
Strech, így sokat enged a szélessége, én 52 kg vagyok és rám jó, a barátnőm is vett magának ő 60 kg és rá is jó ez a méret.
Postázása kizárólag ajánlott formában, összege: 420. -ft, fizetési lehetőségek: banki befizetés, banki utalás, rózsaszín csekk, személyesen átvehető Gyálon a lakcímen.



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-22 21:13
. ocelot mintás szatén cső nadrág, csőnaci új - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos