2011. december 26., hétfő

Kismamák!cumisüveg,mellszívó,tejgyűjtő,sterilizáló - Jelenlegi ára: 501 Ft


Kismamák figyelem!!! Most akár mindent beszerezhetsz egy helyről és így postaköltséget is spórolhatsz és ráadásul akár 1Ft-ért a tiéd lehet az egész csomag!!!!
Tartalma:
avent cumisüvegek 5db 3db 120ml-es és 2db 260ml-es. Az egyik cumira nagyobb lyuk lett vágva!
disney cumisüveg
chicco tejgyüjtő kagylók
2db szoptatós melltartó
tigex mikrós sterilizáló/apró hibáját fotóztam. Körömnyi helyen megolvasztottam a belsejét, ettől még hibátlanul működik.
babylove melltartóbetét 10db
medela mellszívó/hibás, sérült. Az egyik alkatrészt cserélni kell, ezt olvasztottam meg a sterilizálóban, mert elfelejtettem levenni az erősségét : (Lehet hozzá kapni külön kb. 1500Ft-ért. Még is is jobban jársz, mert én 1 éve 6000Ft-ért vettem.
A hibákat feltüntettem, kérlek ennek tudatában licitálj!
Nézz szét az oldalamon, folyamatosan töltöm fel kisfiam kinőtt dolgait.
A sablonomat hintasbaby készitette



Jelenlegi ára: 501 Ft

Az aukció vége: 2011-12-22 21:35
. Kismamák!cumisüveg,mellszívó,tejgyűjtő,sterilizáló - Jelenlegi ára: 501 Ft

Fontos