2011. október 7., péntek

Kiscica, macska, kismacska, cica - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok fiúk lányok!
Lili vagyok, 2011. 07. 05. -én láttam napvilágot, ezen az érdekes világon!
Mivel már elég nagylány vagyok, anyukámmal való egyeztetés után engedélyt kaptam hogy elköltözzek itthonról és egy önálló életet kezdjek! Ezért keresek egy olyan, korban hozzám közelálló gazdit aki szívesen foglalkozna velem, szeretgetne, dögönyözne, simogatna, etetne, itatna minden nap. Cserébe nagyon sok szeretetet tudok adni : ) Extráim: szobatiszta vagyok és nagyon játékos! : )
A jelenlegi gazdim azt üzeni hogy Győr területén belül házhoz is szállít, hogy ne kelljen annyit sétálnom a veszélyes utcákon! ; )


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-05 11:02
. Kiscica, macska, kismacska, cica - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos